Sunday, November 22, 2009

w e w e w e

yay hari ni inda skulah!! Haha tapi esuk skulah tia :( mlawat kmana durang a ari ani.. Curious ku.. Batah nya kan cuti (4 days left) haha pagi ani aku bgun kul 7 lalu, mandi, makan, membsuh nendah, memvacuum rumah (luruskah ejaan ku??) haha :p

Then i saw brg untok menyukat blood pressure, bbh tu yang punya. Aku tapok2 cek. Tit tit tit tit tit tit tit.. Kabak2 ku..

Alhamdulillah.. :D
My BP is normal. Haha
PULSE/minute = 87.
SYS mmHg = 107.
DIA mmHg = 68.

Mula2 ku pkir aku ni darah tinggi, pasal ada 107 a. Haha aku laju2 online MSN pasal kan tanya mama ku pasal BP. My mother sambil krja d office, ea online MSN on pc supaya kalau ada apa2 snang kn contact ia. (jimat krdit kami) hahah :p kata ibu, ''okey tu.. Jangan saja lbih 130''. Fuh lega~

Pagi ani TV bukan milikku. Adikku laki2(11) yang darjah 6 yang ada hak, pasal karang ptang ia skulah so ea kata yang kami buleh leat channel yang kmi mau krg patang. Huhu dr ku bgun smpai skarang ani ea(11)+aku(15)+adikku bini2(5) and (9) meliat channel Animax, remote control arah tangannya (11) takut ya x kna tukar. Haha

Tapi nasib baik jua aku suka anime, kalau inda.. Inda x ku mau duduk di bilik tamu ani sama durang. Haha what should i do karang patang?? Btw ari ani ibu masak makanan favourite ku!

Masak Apa??

AYAM MASAK SOS TIRAM
&
TALUR MASIN

Hahaha aku dah awal2 ke tambak mengambil talur masin :p yang udah kna balah dua plg 2. Haha
NYAMAN~ asal arah panggilan or makan2, yang ku tapau cuma talur masin. Hahaha nyum3.. Can't wait to eat.. I'm starving.... :) nyum~ haha

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.