Tuesday, November 24, 2009

awal yang muram di akhiri dgan snyuman bhagia.

pagi ani buring sangat. Bini2 5 urang saja yang sekulah. Aku,secret,secret,secret sama secret. Haha mula-mula aku datang ke kelas and takot pasal aku sorang saja bini-bini. Tarus ku n9.. Ada sorang ja classmate ku taun lapas yang online MSN. Hahah tapi nasib baik lah ada bdangan.. Dgan makan.. Haha

Hari ani aku makan kolo mee satu kotak and popia 3 batang. Haha boros. Parut stor. Haha :p hm aku takut brat bdan ku naik, sama aku takut makin lampuh. :( takut bnar-bnar. Walaupun aku tau yang boyfriend ku terima aku apa adanya, tapi siapa jua inda mau lawa di mata boyfriend kn??
Aku harap aku lawa di matanya, aku inda peduli aku lawa atau inda di mata orang lain.

Patang nya ada urg tukang usai rumah, ea datang arah rumah kami and KIDNAP PINTU ALMARI BILIK kami bini-bini. Hahaha :p nada deh.. Ea kn usai saja. Jam 14 30, pujaan hatiku datang, berbaju merah macam aku. He gave me chocolate (with kacang). Haha ea yang membuatkan aku mau makan kacang and inda bnci kacang lagi. Haha

Kami becerita.

Em..

Ada ceritanya yang buat aku kan menangis, tapi ku tahan pasal ia ada dpan ku. Aku senyum demi ia. Kalau lah ia tau semua ani. Moment yang paling aku suka pun tiba.

HUJAN!!

Bukan hujan band, tapi hujan, air yang turun dari langit. Ia sweet pasal ia selalu usai rambut dpan ku yang selalu menutop mataku. :') maybe bg urang lain atu cuma hal biasa, tapi kadang-kadang sesuatu yang kita anggap indah atu adalah hal yang cuma sepesel.

Pertanyaan ani selalu ada di minda ku.

'' layakkah aku untok ia? ''
'' bahagiakah ia sama aku? ''

Aku terlalu risau. Tapi ia meyakinkan aku yang jawapan kepada soalan-solan ku tadi atu POSITIVE. :)

Ia kan balik, membg tau aku 3 perkataan yang aku nanti dr mulut nya. Semua urang tau apa ayat atu. :)

I Love You...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.