Saturday, November 28, 2009

Seniman Bujang Lapok! :)

semalam aku, uncle sama babu liat ceta seniman bujang lapok. Haha :D Siuk. Bnyak kali pulang ku liat ceta ani.. Inda pernah boring..

Sambil ku menunggu si apple online, baik ku liat tb. Hm.. Batah wa ia kan muncul aa.. :(

Kakaku dtg ke umah bbu, and bwa aku balik ke umah granny.. (sebalahan ja, 10 tapak pun smpai udah.hahah) udah ku kan tidur, ia ada online. Aku happy! :D aku inda jadi tidur... Then waktu aku betext sama ia, ia busy meliat urang main game. Btah membls text ku. Huhu aku sabar saja..

Kajap ja kami chatting. Ia text word yang aku paling bnci di dunia ani. Ia tau aku bnci word atu. Lpas tu ia text, ''ops'', ''soe'', ''tertext'', ''ahaha''.

/!@?_\!

Aku mentel!

Lastly aku text ''bye!''. Aku offline. Tidur! :(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.