Tuesday, November 24, 2009

aku dapat no.9 dari 23. :( :'|

walaupun aku dapat 2 distinctions, 2 credit, maseh jua parents inda puas hati. :( AKU BANCI PHYSICS! seumur hidupku aku inda pernah lulus physic, sekali pun inda. And aku fail bio sama chemistry!!

Aku inda puas hati, my mark should be 39% in bio. Tapi kna buat dlam report 36% saja!!!!
Bio yang aku belajar bnar2. Tapi :'( knapa?

Durang inda paham yang bukan aku sorang ja di class yang fail 3 subjects. Dlm report ku napa nada kna buat marks exam computer!!!! Stress ku ni. :'( 1st time dalam hdupku aku dapat no. 3 ke atas. Abang sama kaka ku dlu knapa inda kna marahi :(

Aku inda pulang kna marahi lbyh2.. Not yet.. I HATE PHYSICS AND I HATE SCIENCE AND I LOVE MATHS!!!! :'( rasanya macam inda mau keluar dari bilik after parents ku meliat markah ku atu. Tadi aku lempang2 leat report ku and merenung tentang o level taun dpan. Then mama ku masuk bilik and tanya pasal kertas yang ku pgang, aku inda dapat tipu mama ku. NEVER.

Hm aku takut yang kna salahkan ani si apple, ea mana kcau aku. :'(
Aku mengantuk. Sedih.

Aku lupa apa yang aku kan type lagi. Sifat pelupa ku makin melarat. Jap aku cuba ingatkan.

......

Never mind.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.