Monday, November 23, 2009

ku cinta apa adanya kamu

malam ani hujan, mcm nada yang dapat alih pandangan ku drpd mliat diluar jendela. Aku sdang chatting sama kekasih hatiku. Semalam kami ada masalah sikit. Tapi sekarang sudah ok, aku terlalu rindukan ia.

Mr. Apple,

Aku sayang kau apa adanya, walaupun kau suka bg aku coklet kacang :'D haha dari aku inda suka kcg, skarang aku suka sikit, pasal kau. Tapi apa yg kan ku luahkan ani bukan topic kacang. Hahaha. Aku tau tane sama2 ada masa silam yg indah tapi tiba2 kna sakiti hati tani, tapi aku inda menyasal kna sakiti dulu, pasal sekarang aku sudah ada kau. :') hehe malu plg ku ni kan post semua ani, tapi apa pun buleh trjadi kalau sudah sayang.

I love you sayang, tane cuma mampu brusaha untuk mempertahankan hubungan tani dgan baik & menjadikannya indah. Mudah2an tane mendapat redha dari-NYA jua. Amin..

:')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.