Friday, November 27, 2009

last day of school 2009.

Hari ni mcm siuk. Tapi mcm buring jua. :| entah, inda ku tau. Btw, happy birthday M.K.A.!!

Hm pagi ni ada party mendadak, huh! Nada mood ku kan becerita!!!
Kenapa? Kenapa nada mood???




Planning kn jmpa 2.30, aku menunggu di bawah rumah. 5 minit, ea nada. 15 minit berlalu, ea nada. Hah! 20minit berlalu, nada jua ada. Aku sanggup tnggu, pasal ea sanggup tnggu aku dlu, and ea pernah, selalu, jalan kaki ke rumah ku hujan-hujan.

Aku pasang lagu. Jiwang. Sambil menyanyi-nyanyi. Berharap ia kan datang. 30 minit berlalu. 31 minit berlalu. 32 minit berlalu. 39 minit berlalu. Aku liat handphone ku. Jam 15 09.

Aku sedih.. Then aku dgar bunyi tapak kaki. Conform ia. Ok! Aku senyum untuk ia. Ia late pasal ia tertidur. Maybe ea ngaleh pasal tadi pagi ia main bula. Inda papa :') tapi sepatutnya ia msg aku yg ia kan tidur.. Kesian jua.

(bunyi angin saja ada~)

Kami diam2.
Entah kenapa.
Ea kurang senyum.
:(
Aku rasa macam kan menangis waktu dalam ujan. My mood berubah lpas atu. Dr mood happy to I don't know.

Kami becerita lpas atu. Then ia ada cerita tentang sesuatu yang aku inda berapa suka. Yang buat aku cemburu and buat aku merasa inda kna sayang bnar-bnar.
Aku diam-diam lagi. Ia pun sama. Masalah nya.. IA INDA PAHAM BILA MASANYA AKU BADMOOD!! :'( batah ku bepikir. :'| and aku cakap dalam hati, '' inda papa *****(my name). Jangan menangis. Kau pun ada kenangan yang lagi manis, hal-hal yang mengembirakan yang pernah kau lakukan. Jangan terlalu berharap arah nya. Senyum! :') ''. Dan aku trus cuba senyum untuk ia.

Tapi bnar kata urang. Dari mata pun sudah dapat di liat, samada urang atu sedih atau gembira. Samada benar atau dusta. Ia... Hm.. Inda paham bila aku sedih. Tapi inda papa.. Aku inda mau ia tau yang aku sedih pasal ia. Karang ia pun ikut sedih.

Hey, kamu kamu kamu!

Waktu diam-diam atu datang tia lapar ku wa. Then aku ckp arah nya '' mun tdgar bunyi parut, jangan tgur ah. (senyum) ''.

Lpas ku abis beckp, ada bunyi.. '' ... '' cna kan eja bunyi parut ani???! :'D hahaha malu ku ih!!! Haha

Biar tia aku buang rasa sdih ku ani pakai cara ku saja. :') lupaku cna caranya. Hahaha

*NOTE : Kelmarin ptang waktu aku jumpa ia, aku sakit kepala. Ia urutkan kepalaku! :'D haha SO SWEET~ good. Bulih jadi tukang urut yang expert ni. Hahaha :p tapi mun urut bini-bini lain, inda ku nyuruh. Laki-laki ja. Hahaha.

HAPPY HOLIDAY! :')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.