Saturday, September 17, 2011

hye. lama dah na update blog.. malas.. gpun sapa jua kan baca kan :P ahaha
skrg ni aku kuat makan.. ahaha natau napa.. nafsu makanku na pandai abis. entah berapa baratku sekarang.

aku benazar dalam mimpi semalam.. wajib ka aku tunaikan a? hm aku confuse.. karang if aku tanya urg, they will ask me apa nazarku. hm mimpi semalam atu mcm real smpai aku berani benazar.. sampai aku mengigau menangis.. maybe atu peringatan dari ALLAH S.W.T..

hm aku slalu teingatkan mati. aku tau hal atu akan datang, cuma natau bila. kalau la aku tau bila hal atu datang, hm msti aku betungkus lumus buat semua hal dalam satu masa, inda sia2kan masaku arah hal remeh. aku mau buat familyku happy.

aku sadar semua atu tapi aku nada semangat kan buat. hm alum ada hidayah. and i hope it'll come soon.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.